Velikonoce 2018

28. března - 2. dubna 2018

Středa

V 18:00 jsme všichni společně vyrazili autobusem ze zastávky Černý most. Po necelých dvou hodinách jsme dojeli do Tanvaldu, kde nás i naše věci vyzvedl Kuba s autem. Hned, co jsme přijeli na chatku, najedli jsme se a ubytovali.

Čtvrtek

Po snídani, kdy jsme snědli celé dva beránky, které nám upekli naši skvělí vedoucí, jsme vyrazili na procházku po Mariánských schodech. Bylo to strmé a zamrzlé stoupání po starobylé cestě lesem. Když jsme se vyšplhali po schodech až nahoru, objevili jsme spoustu sněhu a rozhodli se uspořádat soutěž o postavení nejlepšího sněhuláka (vyhráli vedoucí).

Odpoledne jsme si šli zaházet s frisbee. Po dvou hodinách venku jsme byli všichni zmrzlí a rozhodli jsme se vrátit zpět do baráku. Při čekání na večeři jsme hráli Activity a Carcassonne.

Pátek

Od rána nám celý den svítilo sluníčko. Dopoledne jsme se rozhodli jít si zahrát Ultimate frisbee, pak jsme hráli Městečko Palermo, Bang se jmény a Cukr, kávu, limonádu, čaj, rum, bum.

Po obědě jsme se vydali na výlet do Albrechtic, kde jsme navštívili místní hřbitov. Poté jsme šli obhlídnout známou lyžařskou sjezdovku na hoře Špičák. Tam jsme objevili pár vytrvalých lyžařů a malé sáňkaře. Při pohledu na ně jsme neodolali a šli se klouzat také. Po té jsme se vydali zpět do chaty na večeři a cestou jsme obhlédli okolní pole a domky.

Sobota

Na sobotu jsme si naplánovali celodenní výlet. Oběd se posunul už na jedenáctou hodinu a hned, co jsme se najedli, jsme mohli vyrazit. Po cestě k vodní nádrži Souš jsme narazili na spousty krásných dřevěných soch. Také jsme se byli podívat na lano natažené do výše vlny způsobené protržením přehrady, následně nazvané Protržená přehrada, ke které jsme se také podívali. Po krátkém občerstvení, které jsme si nesli z chatky, jsme se opět vydali na cestu, kde stále přibývalo sněhu. Výlet jsme si všichni užili i spolu s koulovačkou, kterou jsme hráli celou cestu.

Neděle

Celý den nám sněžilo a my se rozhodli zůstat vevnitř. Všichni jsme si zahráli Šarády, vylepšili jsme hru zvanou Městečko Palermo a nakonec jsme volili poslance a senátory ve hře Parlament.

Po obědě jsme se rozdělili na mužskou a ženskou část osazenstva. Kluci se vydali shánět proutí na následné pletení pomlázek. Holky se mezitím pustili do barvení vajíček. A za všechnu tu tvrdou přípravu na velikonoční pondělí jsme měli večer diskotéku.

Pondělí

Ráno jsme snědli mazanec dělaný s láskou v peco-kamnech. Následně se objevili kluci s jejich super pomlázkami a koledou pro vajíčka. Po snídani jsme si zabalili a vydali se na naši poslední procházku, kdy jsme si cestou zahráli Hej, ty, tam a Mrazíka.

Ještě než jsme se vydali zpět do Prahy, uklidili jsme celou chatku a dobalili všechny věci spolu s výslužkou, kterou jsme dostali za koledování.