Lyžák 2012

11. - 18. února 2012

Neděle

Dnešní ráno bylo po sobotní cestě velice náročné. Po dlouhém přemlouvání jsme vyskočili zpod peřinek a seběhli do jídelny na výbornou snídani. Po posilnění houstičkou s máslíčkem bylo rozhodnuto, že je čas vyběhnout na svah. I naši nejmladší se zvládli bez problému obléct a obout, jediná praktikantka Sára (16) zjistila, že má dva lyžáky pravé. Ještě že máme tolik kamarádů se spoustou náhradního vybavení. Po dlouhé a únavné cestě na svah nám Jiřík rozdal permice a nic nám nebránilo užít si krásného snížku a celodenního sluníčka. Za necelé 2 hodinky jsme zjistili, že nejsme tak velcí sportovci jak jsme si mysleli a usoudili jsme, že je největší čas jít obědvat. Odpolední klid byl krátký, avšak i to stačilo, abychom strávili špagetky a znovu vyrazili za sluncem. Když žlutá koule dávající světlo a teplo začala zapadat, my jsme taky zapadli (do teplých postýlek a suchých hadříků). Večeře byla taktéž velmi náročná, museli jsme vylézt z postele. Teď odpočíváme a dohráváme deskové hry. Již brzy pošleme děcka spát a konečně budeme moct konstatovat, Matyáš nic neprovedl ani nezničil.

Celodenní bilance, žádní zranění, pouze vyčerpaní.

Tom a Jerry

Pondělí

Dnešní den jsme začali dobrou snídaní, venku trošku sněžilo, ale to nám nemohlo zkazit skvělou náladu. Po snídani jsme se vydali na svah. Lyžovali jsme asi do půl jedné. Všechno šlo hladce a my jsme se odebrali na oběd, všichni jsme se těšili na slibovanou pizzu. Po obědě všichni usnuli a tak se nám polední klid protáhl až do tří. I když rozespalí, vrhli jsme se znovu na svah. Odpolední lyžovačka uběhla velice rychle a my už jsme se zase šli převléknout do suchého. Zanedlouho jsme se odebrali na véču. Všichni jsme si pochutnali na kuřeti s těstovinami. Nic nám nebránilo vytáhnout naše stolní hry, tentokrát Monopoly (které nám Šišoun zanedlouho polil), Carcassonne a Dostihy a sázky.

Dnešní den jsme si jako obvykle užili a těšíme se na zítřek.

Tom a Hruška (Barunka)

Úterý

Dnešní budíček jsme přetrpěli celkem zdatně. K snídani jsme si dopřáli vydatné cereálie a nic nám nebránilo vydat se na svah. Dopolední lyžovačku přežili všichni, takže hurá na oběd. Po posilnění rizotem jsme si šli schrupnout, abychom byli fit na odpoledne. Někteří zaspali sraz a dorazili jen na poslední půlhodinku, kterou si všichni náležitě užili, protože od čtyř hodin je sjezdovka skoro prázdná a máme ji sami pro sebe. Vysílení jsme se všichni doplazili do našich pokojíčků a zanedlouho jsme si pochutnali na vynikajícím krůtím mase s ještě víc vynikajícím francouzským bramborem. Právě hrajeme Labyrint, Carcassonne a Bang. Kluci samozřejmě nezapomněli na Valentýna, takže dali svým milovaným růžičky.

Dnešní poznatky- Kiki se nebojí dělat obloučky na prkně, Šíšovi to jde 100x líp a David W. má pořád hlad.

Tom

Středa

Po včerejším velkém plánování jsme se probudili s nadějí, že se podíváme do blízkého městečka Vrchlabí. Jenže už po probuzení si ti nejbystřejší všimli, že počasí nám tentokrát nepřeje. Tak jsme se posilnili vynikajícím švédským stolem a rozdělili jsme se na dvě skupiny. První skupina zůstala v chatě a bavila děti hrami jako je Bang, Labyrint, Guess Who? a Carcassonne, zatímco druhá skupina, s krycím názvem „Expedice Apalucha“, šla zjistit zda by naše dítka zvládla cestu do Vrchlabí. Silný vítr a neustálé husté sněžení nám dalo jasně najevo, že výlet se bude muset odložit. K obědu jsme si dali výborné šunkofleky a po hodince odpočinku jsme vyběhli do nově napadaného prašanu s lopatami v rukou a užívali si zimních radovánek. Koulování, bobování a hloubení sněžného tunelu mezi nimi rozhodně nechybělo. Celí promočení jsme se vrátili do chaty a převlékli se do suchého oblečení, které nám začíná pomalu ubývat. Po výtečné večeři jsme se vrátili k našim oblíbeným deskovým hrám a celý vyčerpaní jsme zalezli do teplých postelí.

Sára + Vémolista

Čtvrtek

Vzbudili jsme se do krásného zasněženého rána a šli na skvělou snídani jako každý den. Po snídani jsme vyrazili na lyže. Na svahu jsme zažili spoustu zábavy. Do penzionu jsme všichni přišli unavení a promáčení z dlouhého lyžování. Dali jsme si osušit oblečení, chvilku jsme si odpočinuli a pak jsme šli na chutný oběd. Byly knedlíky s vajíčkem, které nám všem chutnaly. Poté jsme měli volný program a šli jsme lyžovat. Počasí nám nepřálo, protože zase hodně sněžilo. Pak následovala večeře, která nám moc chutnala - svíčková :). Potom jsme hráli spoustu stolních her, které nás zabavily na celý večer. Až jsme dohráli, šli jsme všichni spát a den rychle utekl. Všichni jsme si to užili a těšili jsme se na další skvělý den na horách.

Kiki P.

Pátek

Dnešní budíček jsme zvládli skoro všichni. Až do konce snídaně si nikdo nevšiml, že nám chybí jeden z vedoucích, kterému se povedlo zaspat snídani. Po obvyklém švédském stole jsme šli dospat tu půl hodinku, o kterou jsme byli připraveni nelítostným budíčkem a poté se znovu vrhli na svah. Včerejší sněžení se umírnilo, ale neustalo. Naštěstí pro nás, byla sjezdovka pokryta vrstvou prachového sněhu, který zmírnil pády a zakryl zrádná ledová místa. Mokří, ale nadšení, jsme se jen neradi vypravili zpět do chaty. K obědu nás čekaly lahodné nudle s mákem a zasloužilý odpočinek. V plném počtu jsme dorazili na svah, který jsme shledali téměř prázdný. V poslední půlhodince jsme si dokonce našli čas na postavení sněhuláka. Odpolední lyžování jsme si náramně užili, ale později jsme obdrželi zprávu, že náš sněhulák padl v boji s krutou a bezcitnou rolbou. To nám ale nemohlo zkazit náladu. Dali jsme si výbornou večeři (tentokrát tajuplnou „Českou Čínu“) a zahráli si Parlament, Šarády a oblíbené městečko Palermo. Děti ani vedoucí po vyčerpávajícím dni nepotřebovali dvakrát pobízet a všichni se s radostí zachumlali do teplých postýlek.

Sáryně

Sobota

Bohužel, dnes odjíždíme... Ráno jsme posnídali párky a pečivo, potom jsme se odebrali do svých pokojů a začali si balit věci. Netrvalo dlouho a už jsme stáli oblečení před penzionem a čekali na odvoz zavazadel. Vyšlápli jsme kopec na parkoviště a čekali na Ondru, který zapadl ve sněhu. Nakonec se ho podařilo vyprostit a my mohli naložit zavazadla, lyže a snowboardy. Rozloučili jsme se a vyrazili. S hodinovým zpožděním jsme dorazili do Prahy. Lyžák se nám moc líbil a krásně jsme si ho užili, těšíme se na příští rok! :)